Re: Blokada portu 25 w TP (neostrady)

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Sat 01 Aug 2009 - 23:22:02 MET DST

> Ale to nie ,,głupi użytkownicy'' są ofiarami. Oni są tylko
> narzędziem, ofiarami są osoby trzecie.

Czyżby? Narzędziem jest jedna pula głupich użytkowników, ofiarami (np.
phishingu) jest inna pula.

Ja tam mogę przeboleć trochę spamu. Moja żona też może. I wolę, aby jako
ZU przebolała trochę zwykłego spamu, niż żeby zaczęli np. ją podchodzić
specjaliści znacznie bardziej zaawansowanymi technikami.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com