Re: Awaria neostrady

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Sat 25 Jul 2009 - 18:27:33 MET DST

Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> writes:

> Zauwaz ze bez autoryzacji ... tylko per port nie ma zadnego problemu
> wpiac sie do cudzej lini wlasnym ruterem, jak udowodnisz kto ?

Ale to nie jest zadna odpowiedz na pytanie.
Ja nie twierdze, ze nie ma byc loginow w logach. Tylko czy jest port,
i czy ew. zapytanie "w sprawie" bierze to pod uwage?

> Haslo i login masz "zatrzymac a tajmenicy"

To bez znaczenia, biorac pod uwage ze klient nie jest jedyna osoba,
ktora zna te dane (a takze ze byly zwiazane z tym "incydenty").

--
Krzysztof Halasa