Re: problemy z ł

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 12:52:37 MET DST

Lukasz Trabinski pisze:
> Czy ja wiem? Codziennie zmieniają się ścieżki w BGP, nawet dla tych
> kluczowych usług i nikt z tego nie robi afery i w dodatku dzieje
> się to bezprzerwow, tak że większość użytkoników, nawet tych wymagajacych,
> nawet tego nie zauważa.

Nawet sam piszesz, że TYLKO większość nie zauważa "przerwow". ;) Swoja
drogą skąd masz takie dane? Moje dane są jasne - położenie sesji (np. w
skutek awarii łącza) jest obsługiwane automatycznie niemal błyskawicznie
i jest zauważalne. Poza tym jak widzę różnicę w przeliczeniu trasy i
przełączeniu ruchu z jednej sprawnej trasy na inną, a w wyłączeniu
trasy, która była do tej pory wykorzystywana.

--
Sławek Lipowski