Re: problemy z łączami zagranicznymi?

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 12:33:37 MET DST

Lukasz Trabinski pisze:

> Content z YouTube może iść zupełnie z innego miejsca niż Ci się wydaje.

Oczywiście. Aczkolwiek nie to jest/było problemem.

> Raczej należało wykonać coś w rodzaju netstat -tp (linux). Widziałbyś
> wtedy skąd idzie content.

> No widzisz, a chodzi o trasę w drugą stronę, od google do Ciebie.
> Szef pewnie by nie zauważył padu sesji na 5 minut.

Szef/kierownicy na zmianach/firmy współpracujące z nami/aplikacja
działająca na on stop są niezawodnymi systemami monitoringu. Nie mogę
sobie pozwolić na takie zabiegi... Tzn. mogę, ale nikt nie może zauważyć
przerwy.

> Zresz??ą jego powinno
> interesować, czy problem jest rozwiązny i czy słoneczko świeci się klientom.

Jakim klientom?! :)

> Community na ten przykład. Oczywiście nie każdy uplink zezwala na dokładne
> manewery w tym zakresie.

A no właśnie z mojej wiedzy wynika, że mogę co najwyżej sugerować jak ma
wracać do mnie ruch, ale wymusić tego do końca nie można, ale ja się
uczę. Dużo jeszcze nie wiem. :)

--
Sławomir Lipowski