Re: problemy z łączami zagranicznymi?

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 16:23:40 MET DST

Lukasz Trabinski pisze:

> Google czy YouTube?

Nie czuje idei... Jednego i drugiego. YouTube nie należy do google?

> Jaki IP pojawia się w momencie odpalenia filmu

W tym momencie chodziło mi akurat o domeny youtube.com i
www.youtube.com. Na pierwszej mam spore opóźnienia (mtr, ping), a na 2ga
  jestem przekierowywany, gdy wchodzę na youtube i strony mulą. Nie
ładowałem filmików nawet, samo załadowanie strony głównej się już ślimaczy.

lipa@laptop:~$ host youtube.com
youtube.com has address 208.117.236.69
youtube.com has address 208.65.153.238
youtube.com mail is handled by 10 sjl-mbox1.sjl.youtube.com.
lipa@laptop:~$ host www.youtube.com
www.youtube.com is an alias for youtube.l.google.com.
youtube.l.google.com is an alias for youtube-ui.l.google.com.
youtube-ui.l.google.com has address 209.85.129.100
youtube-ui.l.google.com has address 209.85.129.101
youtube-ui.l.google.com has address 209.85.129.102
lipa@laptop:~$

> z youtube? Połóż zupełnie problematyczną sesję i sprawdź wtedy, jeśli
> nie potrafisz sterować ruchem powrotnym.

Położenie sesji... Szef by sie ucieszył... :) Nie mam problematycznej
sesji. Mam cały czas tą samą trasę od siebie do googla, dziwnie się robi
  dopiero w okolicy googla.

W jaki niby sposób miałbym sterować ruchem powrotnym? Jak zmusić tylko i
wyłącznie ruch z google do wpadania do mnie wybranym łączem?

--
Sławek Lipowski