Re: Burza + radiolinia STM1 z Netii = problemy

Autor: Sebastian Sawicki <forlist_at_swps.edu.pl>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 10:46:37 MET DST

Sławek Lipowski said the following on 29.06.2009 22:49:
> Witam,
>
> Nad Łodzią szaleje burza i znowu zerwało nam w firmie link radiowy.
> Mieliśmy poprzednio już inne radiolinie i nie zauważałem takich
> zależności. Byś może były, ale nie monitorowaliśmy wtedy łącz tak
> dokładnie jak teraz, więc nic nie zauważaliśmy... Jakie są wasze
> doświadczenia z wpływem warunków pogodowych na tego typu radiolinie?

Radiolinia ericssona z netii to potrafi padac srednio co 2 tygodnie w
sloneczna pogode ;)

Wczoraj podczas warszawskiej burzy, mini-link atm'a umarl na godzine,
Jak do tej pory, problemy z powodu warunkow pogodowych mielismy tylko we
'wczesnych' latach radiolinii (24GHz?) tak gdzies ok roku 2000-2001.
No i teraz z ericssonem ;)

S.