Re: Burza + radiolinia STM1 z Netii = problemy

Autor: Adam Paluch <adam_at_-ext.com.pl>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 00:02:04 MET DST

RoMan Mandziejewicz pisze:

> Myślę, że jest to kwestia nasilenia burzy - ta burza (według tego co
> widzę na stronach IMGW) jest naprawdę solidna.

jest jeszcze kwestia modulacji, przy STM1 zapewne jest to 128QAM a jak
mozna sie domyslec jest to dosc czula modulacja

Trudno mi powiedziec jaki jest zapas mocy ale niesadze aby netia niedala
zapasu (odpowiedniego w/g obliczen)
"slabsze" modulacje sa bardziej odporne, pozatym jest wtedy wieksza czulosc

--
Adam Paluch