Re: Jak długo się czeka na AS?

Autor: wm <g_at_wm.pn>
Data: Thu 25 Jun 2009 - 12:38:27 MET DST

dzięki za odpowiedzi :)

wiem, o tych nowych wymaganiach ripe, przeczytałem wszystko co się dało
na ich stronie. Jestem pewien, że zrobiliśmy tak jak trzeba, zresztą to
przecież prosta sprawa.

Wygląda na to, że problem to nasz opiekun biznesowy, który z najwyższym
trudem odpowiada na maila a często nie odpowiada zupełnie.
Tak czasami bywa a może to tak od czasu jak nie zgodziłem się na ich
warunki powiększenia jednego z łączy o kilkadziesiąt mbit/s :)