Re: GTS Energis - awaria światłowodu w Warszawie

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 09:24:51 MET DST

On Tue, 23 Jun 2009 09:04:13 -0700 (PDT), Faszczu <faszczu@gmail.com>
wrote:

>Z tego co widzę (przynajmniej u mnie) zaczęło działać po 17.

Pan na infolinii mętnei w ciągu dnai tłumaczył że to awaria nei z ich
wini. A jak ruszyło to godzine później na deser miałem fest burzę nad
Warszawą. I w jej trakcie pad węzła GTS na Intraco na Stawki skąd mam
od nich radiiolinię w jedna lokalizajcę. A myślałem że po
neiprzespanej nocy wczesneij się położę. ;-)

Zdrówko