Re: Projekt nowej specutsawy telekomunikacyjnej - O ZGROZO !

Autor: Adam Paluch <adam_at_-ext.com.pl>
Data: Mon 22 Jun 2009 - 15:35:35 MET DST

bajkonur@interia.pl pisze:
> Witajcie...
>
> tutaj: http://www.mi.gov.pl/files/0/1791108/ustawaorozwojusieci1706.pdf
>
> znajduje sie projekt ustawy o nazwie: "Ustawa o wspieraniu rozwoju usług i
> sieci szerokopasmowych w telekomunikacji"
>
> W moim odczuciu, po przekartkowaniu jej, komus mocno odbilo.
>
> Np szanowni koledzy, od zaraz bedziemy musieli zbudowac wszedzie swiatlowody -
> do kazdego bloku (~ok) ale i do kazdego MIESZKANIA w bloku: Art.24...
> Albo np jak sobie samorzad zazyczy, to zbudouje sobie wlasna siec i bedzie mial
> prawo podlaczyc ja do sieci prywatnego ISP...

> [...]

nierozumie skad taka "jazda" na swiatlowody pozatym:
- art 25 p.2 - ciekawe, mozna komus zabierac wlokna ...

Jest jeszcze zapis na temat doprowadzania swiatla do kazdego mieszkania
ORAZ lokalu uzytkowego nie pisze natomiast nic jak ma byc swiatlowod
zakonczony ... (mozna rzucic golym wloknem "na przestrzal" .....)

Teraz pytanie co z budynkami istniejacymi ? czo w przypadku bydynkow
zabytkowych ?

Rozumie JEDNA kanalizacje dostepna dla wszystkich (operatorow) na
terenie nowej inwestycji, jeden ogolno dostepny szacht kablowy oraz
powiedzmy pomieszczenie na ulokowanie gratow, ale kable ? (obojetne czy
miedz, koncentryk czy swiatlo)

--
Adam