Dialog. Brak reverse

Autor: bohateur <bohateur_at_{nospam}gmail.com>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 21:50:06 MET DST

Witam,

Bardzo irytuje mnie fakt, że odkąd zmieniłem domowe łącze
na nową wersję DSL z Dialog 4mb/s notorycznie przydzielany
jest mi adres IP pozbawiony poprawnej konfiguracji DNS
(brak przypisania reversa IN PTR). W efekcie działanie takie
skutkuje odrzucaniem przez wiele serwerów SMTP moich wiadomości
ponieważ brak reversa traktowany jest jako potencjalne źródło
spamu. Na infolinię dzwonić to bez celowe bo tam i tak nikt
nie wie co to reverse dns. W celu poprawy somopoczucia
postanowiłem więc wyżalić się tu :)

pozdrawiam