Re: Chamstwo w NASK

Autor: Tomasz Nowak <tnowak_at_nospam.netventure.pl>
Data: Tue 09 Jun 2009 - 11:49:45 MET DST

patt <pawel@no_spam.rohde.pl> wrote:

> Dysponująć mailem administratorskim przenieś domenę do active24 i tam
> da się zrobić potem wszystko.
> paweł

Jak? Pytam, bo:

"Transfer z NASK
Aby dokonać transferu obsługi nazwy domeny z NASK do wybranego Partnera
należy wypełnić formularz transferu z NASK i przesłać jego pisemne
potwierdzenie wraz z kopią stosownych dokumentów (listę wymaganych
dokumentów znajdziesz tu) faksem do NASK na numer +48 22 380 83 01."

Czyli znowu kółko się zamyka (abonent nie istnieje, nie ma
osób "upoważnionych"). Obłęd.

--
Tomek
  Dwie tajemnice gwarantujące sukces: