Re: Chamstwo w NASK

Autor: Prosiak w kalesonkach <dziki_facet_22_at_w_p.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 21:59:43 MET DST

Użytkownik "Tomasz Nowak" <tnowak@nospam.netventure.pl> napisał w wiadomości
news:gvjbnr$rg0$1@inews.gazeta.pl...
> Heja,
> Mam pewien problem z domeną "widmo", której od lat jestem
> operatorem, ale której abonent już nie istnieje (został
> wyrejestrowany w KRS w 2006 roku a NASK nie został
> powiadomiony). Chcę tą sprawę uporządkować bo nawet
> dnsów zmienić nie mogę, więc napisałem do NASK co
> z tym trudnym fantem zrobić (takie przypadki nie są
> opisane w ich regulaminie). Po kilku mailach zacząłem
> otrzymywać z NASK takie oto odpowiedzi:

> NASK nie zajmuje się udzielaniem porad prawnych. Pytanie proszę
> [...]

Polecam poczytac, a nawet zapytac na di.pl

O NASK sie nie bede wypowiadal, bo to beton i monopol gorszy niz dawna TP...
I do tego nie maja nadzoru - to banda kilku kolesi, ktorzy uwlaszczyli sie
na panstwowym wikcie i w dodatku kradna domeny... Szkoda slow...

--
SprzedamTo.pl
Piraty.pl - wszystko, czego potrzebujesz ! ! !