Re: Co robicie przy takim zgloszeniu na abuse

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Fri 22 May 2009 - 08:34:39 MET DST

Jan Strybyszewski pisze:

> Czyzby twoja siec wisiała u mnie z cala pula adresowa na firewallu ?

Bardziej zastanawiam się, jakie on ma łącze ... :) I czy ktoś nie ma
większego ... i co się stanie, jak ktoś obejrzy jego strony www ...
oczywiście nie w jednej sesji ... poza tym po wysłaniu requesta http
można go przecież zerwać i zacząć na nowo ... itd ...

Życzę powodzenia z takim podejściem.

Wojtek