Re: Co robicie przy takim zgloszeniu na abuse

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 20 May 2009 - 13:52:53 MET DST

On Wed, 20 May 2009 13:38:07 +0200, Lemat <#@lemat.priv.pl> wrote:

>1) sprawdzić zasadność zgłoszenia
>2) pouczyć klienta (recydywa => wywalić klienta)

Plus zabezpieczyć ze swej strony ewentulane logi, dokumentacje i
korespondencje z takim klientem. Jeśli ten ktoś będzie uparty i sprawa
trafi na policję/prokuraturę to o to poproszą. Jestem świeżo po
przesłuchaniu na policji w podobnej sprawie - nie dotyczyło włamania
ale gróźb karalnych pozbawienia życia via mail i formularz kontaktowy
kierwoanych do właścicieli jednej z domen która stoi u mnie.
Prokuratura w takich wypadkach występuje o udostepnienie danych
osobowych do prowajdera - tyle że potrafi to zrobić nawet kilka
miesięcy po zdarzeniu i warto to mieć.

Zdrówko