On Wed, 20 May 2009 13:38:07 +0200, Lemat <#@lemat.priv.pl> wrote:
>
>1) sprawdzić zasadność zgłoszenia
>2) pouczyć klienta (recydywa => wywalić klienta)
Plus zabezpieczyć ze swej strony ewentulane logi, dokumentacje i
korespondencje z takim klientem. Jeśli ten ktoś będzie uparty i sprawa
trafi na policję/prokuraturę to o to poproszą. Jestem świeżo po
przesłuchaniu na policji w podobnej sprawie - nie dotyczyło włamania
ale gróźb karalnych pozbawienia życia via mail i formularz kontaktowy
kierwoanych do właścicieli jednej z domen która stoi u mnie.
Prokuratura w takich wypadkach występuje o udostepnienie danych
osobowych do prowajdera - tyle że potrafi to zrobić nawet kilka
miesięcy po zdarzeniu i warto to mieć.
Zdrówko
Received on Wed May 20 13:55:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 20 May 2009 - 14:40:00 MET DST