prosze o test łącza, najlepiej z tpnet

Autor: Gazeta.pl <slawek_at_lipowski.org>
Data: Tue 19 May 2009 - 15:24:08 MET DST

Witam,

Jeśli ktoś dysponuje jakąś większą rurką do z tpnet lub widzi mnie przez
tpnet, to prosiłbym o test...

$ iperf -c 193.142.113.1

Zależy mi na sprawdzeniu, czy łącze, którym pchamy ruch do tpnet da się
jeszcze wysycić z tpnet o jakieś 40-50Mbps, ale nawet testy z łączy 5,
czy 10Mbps dadzą jakiś obraz sytuacji. :)

Zależy mi na teście ode mnie do tpnet. Z góry dzięki. W zależności od
popularności testu wyłączę iperf do kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu
minutach. ;)

--
Sławek Lipowski