Re: Crowley we Wrocławiu?

Autor: Michal W. <michalt11_at_nou-spam.gazeta.pl>
Data: Fri 15 May 2009 - 21:03:27 MET DST

Lech Karol Pawłaszek wrote:

> Coś się stało i kiedy będzie działać? Ktoś wie?
>
> Dzięki,
>
> --
> Lech Karol Pawłaszek <ike>
> "You will never see me fall from grace" [KoRn]

Prace budowlane, szalony operator koparki i inne nieszczescia, ktore
zaatakowaly hurtowo zgodnie z prawami Murhyego.

Szkoda, ze konkurencja nie ma tylu klientow na polipie, ja
sie musze tlumaczyc z 2h awarii, inni mieli 7h, wiem, ze to marne
pocieszenie.

Z gory przepraszam za zaistaniala sytuacje, ale uruchomienie "objazdu"
w srodku porannego szczytu komunikacyjnego troche musi potrwac, od
przyszlego
tygodnia w podobnej sytuacji, wszystko sie podniesie z automatu.

Michal W.