IE 8

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 11 May 2009 - 22:19:07 MET DST

Witam!

Ostatnio coś popularny się zrobił IE 8. Allegro daje jakieś rozszerzone
wyszukiwanie na tej przeglądarce, Proline jak zauważyłem też... coś tam
pewnie jest, nie wiem, na oczy nie widziałem.

Dziwi mnie tylko, że praktyka z IE6 (i 7 zresztą też) niczego ich
(webmasterów) nie nauczyła. Za chwilę znowu będziemy zapóźnieni o kilka
lat z powodu polityki MS (przypominam - nowa wersja IE tylko w nowej
wersji systemu Windows).

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur