Re: TPSA - Sieć DAMBACK - info?

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 05 May 2009 - 22:17:02 MET DST

On Tue, 5 May 2009 18:22:01 +0200, "HaQs" <tavic@poczta.onet.pl>
wrote:

>Z tego co udało mi sie dowiedzieć usługa Videostrada &tp jest realizowana
>przez kartę:
>
>Stinger IP2100 wpinaną dodatkowo do DSLAMA pod tą usługę
>
>Karta posiada 2 porty światłowodowe GbE.
>Koszt karty z przedziału 20-30k pln

historia zna Concorde albo pociągi jadace ponad 500km/h

>Z czego można wnioskować iż usługa METRO via DAMBACK powinna być dostępna
>wszędzie gdzie można zainstalować taką kartę (wszędzie gdzie jest dostępna
>neostrada) o ile dostępna przepływność włókna/włókien na którym jest wpięty
>DSLAM na to pozwala

...coraz częściej w tej samej okolicy jest inny operator, i żeby dojść
do jego światełek nie trzeba wynajmować dachu na hotelu Mariott albo
podobnej cenowo lokalizacji...a że nie używa tak kosmicznie drogich
technoliogii to i ceny ma bardziej znośne, a i tak większość nie
zauważy różnicy...