Re: Netia - szczyt bezczelno?ci?

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 16:59:14 MET DST

On Wed, 22 Apr 2009 12:40:42 +0000 (UTC), Smok Eustachy
<Smok@Eustachy.pl> wrote:

>No w ferworze se zapomniałem że to o łajmaxa chodzi. Chyba raczej ołaj-
>maxa.
>To jakaś porażka jest ta technologia.

ja tam już oczami wyobraźni widze światełko za kase unijną
pociągnięte, raz na jakiś czas baza na 5GHz(turbo)/10GHz i łajmpaks
wymięka bo można ludziom będzie radiem i kilkadziesiąt megabitów
dostarczać, a na wsiach co drugi bierze 2 mega a do tego potrzeba jest
duuuużo małych komórek
wizjonerzy łajmaksa już nie pamiętają czasów początku NMT w wawie,
albo myślą że na wsiach to wiara tylko gadugadu używa