Re: Pojawia się i znika - czyli Ircnet w TPSA

Autor: Łukasz Bromirski <toor_at_127.0.0.1>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 20:10:41 MET DST

On 2009-04-19 17:49, Michal Jankowski wrote:

> A przyszło komuś do głowy ZAPROSIĆ tam na przykład administratorów
> irca?

Michał, rozumiem, że teraz już jest tak, że nie wystarczy wysłać
informacje, że konferencja się odbywa (a o debacie na PLNOGu na tej
liście pisaliśmy sporo), potrzebne jest jeszcze imienne zaproszenie?

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net