Re: Pojawia się i znika - czyli Ircnet w TPSA

Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 00:04:05 MET DST

Szymon Sokół wrote:

> Masz świadomość tego, że powyższa wypowiedź niebezpiecznie ociera się o Art.
> 212 § 1 (być może także § 2, jeśli uznać Usenet za "środek masowego
> komunikowania") Kodeksu Karnego?

Kogo to niby miałby pomówić? "Wszystkich innych"? ;-)

To mi przypomniało czasy, gdy pewne wrocławskie "Biuro" groziło
procesami o zniesłwienie połowie polskiego Usenetu :-)

Znieważenie musi dotyczyć konkretnego bytu. Nie można znieważyć "połowy
społeczeństwa" pisząc np., że "połowa polskiego społeczeństwa nie
rozumie prognozy pogody", bo coś takiego po prostu nie istnieje.

M.