Re: Pojawia się i znika - czyli Ircnet w TPSA

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_usun-to.leon.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 20:05:05 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Chwilowo nikt nie wykazal jakichkolwiek zalet tej "milicji".

byś był na PLNOGu, na wykładzie chłopaków z TP to miałbyś możliwość
zadawania pytań, a przynajmniej posłuchania jak odpowiadają na pytania
innych.

> Natomiast, jesli chodzi o sam spam, TPSA ma mozliwosci zablokowania
> go w sposob, ktory z pewnoscia nie lamie prawa ani np. umow z
> uzytkownikami, oraz ktory (w odroznieniu od milicji) jest skuteczny
> i przejrzysty. Nie ma takze problemow natury technicznej.
> Brakuje woli politycznej.

korporacja, na 100% wzięli pod uwagę inne możliwości, rozważyli za i
przeciw i podjęli decyzje. Wg mnie - bardzo dobrą.

> Jak to bylo? Jesli ktos chcialby oddac wolnosc za bezpieczenstwo, to nie
> zasluguje na zadne z nich.

Ty mi tego do polityki nie mieszaj, bo akurat źle trafiłeś.

Marcin