Re: Netia - szczyt bezczelno?ci?

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Apr 2009 - 06:59:54 MET DST

On Thu, 16 Apr 2009 23:42:29 +0200, shefenez
<postmaster@hotelkrolewski.pl> wrote:

>tobie to zawsze pod górke było

bo mam sieć i nie moge pozwolić sobie na to, że sieć mi zamula z
powodu biurokracji u operatora, od którego kupuje łacze, a nie jestem
wróżka żeby przewidywać wzrost ruchu, zaś na kupowanie nadmiarowego
pasma u takiego operatora jak &TP też sobie pozowolić nie mogę, ze
względu na ceny (kalkulowane tak, żeby nie opłacało się tego uczciwie
odsprzedawać)