Re: Peeringi z UA, stan na dzień dzisiejszy, jakie? plany na przyszło?ć...

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz_at_nie-lubie-spamu.Janoszka.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 11:03:53 MET DST

Tomasz Kruk CZARNET wrote:
> ktokolwiek z dostawców tak zwanego grubego Internetu

Nie sprawdzam bgp, tylko strzelam z pamięci - wydaje mi się, że styki z
ukraińskimi firmami mają co najmniej GTS/Energis, Telenergo i Pionier.
Jeśli by ogólnie brać dostawców internetu w PL (nie tylko polskie
firmy), to na pewno styki z Ukrainą mają Telia i podobne Tier1/Tier2
obecne w PL.

--
Grzegorz Janoszka