Peeringi z UA, stan na dzień dzisiejszy, jakieś plany na przyszłość...

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 09:21:39 MET DST

Nie wiem jaki na dzień dzisiejszy jest poziom ruchu PL<>UA, jak znam
życie pewnie niewielki, jak znam życie pewnie będzie rósł, no ale to
s± raczej sprawy oczywiste.

Na li¶cie peeringów dostępnych via atman-global znalazłem 5 sieci
ukraińskich, wszystkie ida DE-CIXem a potem albo poprzez datagroup.ua
(nawet akademicy), albo przez innych operatorów (Rosja, level3).

Routing z tepsY w ogóle idzie przez pół ¶wiata, ale tam nawet AMS-IX
nie jest bezpo¶rednio dostępny, więc nie ma co wymagać.

Co to jest datagroup.ua, z tego co wygrzebałem szykowali się na DVB-T,
ale im nie bardzo wyszło (wygrał jedynie słuszny operator), ale to
niejako na marginesie.

Czy to oznacza że nie mamy bezpo¶redniego styku z żadn± z sieci
ukraińskich ?

Kto¶ może takowe organizuje (niech się przyzna) ?