Re: Jakie warunki?

Autor: n.jerzy <police_at_onet.eu>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 12:30:26 MET

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrngs3ula.clr.januszek@gimli.mierzwiak.com...

> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&news_cat_id=71&news_id=559&layout=9&page=text
Osłabiasz mnie, jesli mam pieniadze i chce je wydac i mam jeszcze szukac jak
dotrzec do ewentualnego wykonawcy to chyba cos nie tak .Jesli podaja
oficjalnie adres e-mailowy to do nich pisze i nie musze szukac jakiejs super
biuralistki aby mi pomogla wydac mojej kasy ,chyba uznasz ze to bzdura .
Juras