Re: Google w &TP?

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 09:40:22 MET

On Sun, 15 Mar 2009 23:54:42 +0100, "Daleki" <cdn@bezSpamuProsze.g.pl>
wrote:

>wiesz polski Internet to nie tylko Twoje zapchane łacze na końcu świata ...

w tym tygodniu będę miał już nowe, nie zapchane i nie z &TP, która
ciągle tkwi w epoce "zbudujemy superszybki Internet nawet 6 megabitów"
....a pingi puszczałem z 40 megowego EVPNa...

>Jak by kazdy miał taką perspektywę i oglądał świat przez pingową dziurkę od
>klucza to dalejbyśmy tkwili w epoce circuit-switching.

powiedz to giercmanom, którzy dupe suszą o pingi

> Na szczęscie takich
>jak Ty jest mniejszość... zdecydowana mniejszość.

nie czepiaj się, ja poprostu nie lubię &TP bo sporo w historii
przepłaciłem kupując od nich net, ale ta epoka już się kończy