Re: Google w &TP?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 15:54:32 MET

Tomasz Kruk CZARNET pisze:

> google przez &TP ?
>
> przecież to za granicą stoi

Serwery cache stoją w różnych miejscach na świecie - zdaje się że
ostatnio np. w PLIX stoją jakieś pudełka Google Cache.
Dzięki temu np. najczęściej oglądane filmiki youtube - nie śmigają przez
pół świata tylko są pobierane lokalnie.
Jeśli TPSA ma wpięcie do PLIX to pewnie będzie śmigać lokalnie.

Ale coś mi się wydaje że TPNET nie udziela się w krajowych węzłach
wymiany ruchu.
W zagranicznych też chyba nie bardzo.

Darek