Re: KÅ‚amliwe reklamy.

Autor: <xarafaxz_at__tnijta_gmail.com>
Data: Tue 10 Mar 2009 - 10:22:16 MET

"Wiesław Żurek ...::: zVID :::..." wrote:

> Hmmm... nie wiem czy to będzie na stałe ale u mnie ostatni wysypało się
> dużo nowych/powracających klientów uciekających z CATV (największego
> chyba w PL). Klientom tym pokończyły się umowy terminowe i po dość
> szczegółowych pytaniach stwierdzają:
> Telefon - po co mi mam komórki 3 w rodzinie,
> Cyfrowa TV ??- hmm mam 25 cali kineskopowe, a dekoder na jeden TV.

Podejście firmy do klienta do zawsze sprawa indywidualna, zależna od
miejsca, a często i przypadku. U nas były 2 sieci osiedlowe. 1 upadła
(autentycznie upadła, nie została wykupiona po prostu upadła i na własne
życzenie), a druga uciekła w radio na wioski, bo na osiedlach niema czego
szukać, pozostała jej tam garstka ludzi. Co do telefonii to nie
generalizowałbym. Dla ludzi co dużo dzwonią telefon stacjonarny to zawsze
jest spore obniżenie kosztów. Rynek telefonii stacjonarnej jest póki co
więcej wart niż dostępu do internetu i szacując lekko pozostanie tak
jeszcze przez co najmniej 3 lata.