Re: Kłamliwe reklamy.

Autor: xarafaxz_at_[TNIJTA]gmail.com <xarafaxz_at_[TNIJTA>
Data: Sat 07 Mar 2009 - 22:01:50 MET

Stefan Burczymucha wrote:

> Użytkownik "NETLOG Daniel Kulesza" <kulus@tlen.pl> napisał w wiadomości

> no naprawde? panowie, trzeba zyc z uslug dodanych, same dostarczanie tcpip
> to malo i bedzie coraz tansze. jak sie nie podoba to mozna rowy kopac.

Co ty za brednie wygadujesz ??

Myślisz że w jakim kraju ty żyjesz ?

Tutaj wszystkie "usługi dodane" np w oparciu o content załatwia protokół o
nazwie BitTorrent.

Pokaż mi jakiegokolwiek dużego ISP, TELCO albo CATV która żyje z tych
tzw "usług dodanych".

Na dokładkę powiem że większość abonentów usług dostępu do publicznej sieci
internet, ma wszystkie znane "usługi dodane": (np pakiety hostingowe, konta
email, portale multimedialne, wypożyczalnie, antywirusy, routery domowe,
czy nawet drukarki i aparaty) głęboko w d...