Re: Wie kto? co sie dzieje miedzy AC-X i PLIX ?

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Thu 05 Mar 2009 - 14:26:10 MET

> To jak operator ma taki stary sprzęt, to niech nie wpina się do IX. A
> jak się wpina, to na swoją odpowiedzialność.

> Oczywiście. Ale w takim razie odłącza się tego operatora, jak ma swoje
> koncepcje albo sprzęt.

rozumiem, ze skoro dzis jest 8k kazdy musi zakladac, ze wzrost bedzie wiecej
niz 100% ?

Powiem Ci, ze nie wiem czy moj sprzet by nie zaprotestowal gdybym nagle na
wejsciu zamiast 275k prefixow dostal 825k.

Jak sie ktos przylacza np. do plixa to powinien byc informowany np. o
parametrze spodziewanej ilosc rozglaszanych prefixow chocby po to aby
odpowiednio sie do tego przygotowac.

Icek