Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: ru <toruvinn_at_gmail.com>
Data: Tue 03 Mar 2009 - 13:42:34 MET

On Feb 28, 5:30 am, vov...@gmail.com wrote:
> Przepraszam - ale mam jeszcze pewną kwestię przez nikogo nie poruszoną
> a dość istotną jeżeli chodzi o "sedno" sprawy.
Tak, mi tylko chodziło o wątek sądowy (stąd podkreślone "*tego*", ale
widać nie było jednoznaczne).
Nie mogę się nie zgodzić z całą resztą, bo ja również (jak
wspomniałem) byłem wycinany bez powodu.

On Feb 28, 8:56 am, Bartosz Mierzwiak <barmi...@wytnij-to-post.pl>
wrote:
> Ciekawi mnie również, czy ten mechanizm można nadużyć, tzn.
> wygenerować sztuczny ruch, symulujący botnet, do wybranego celu,
> a TPSA go już elegancko dla swoich klientów odstrzeli. Ktoś już
> probował? ;)
Nie, ale biorąc pod uwagę, że wiem za co też wycinają (bo mnie za to
wycięli), sprawa powinna być dość nieskomplikowana, niestety (choć
przypuszczalnie wymagałaby poświęcenia paru swoich (pardon,
"pożyczonych") hostów)...

Pozdrawiam,

--
ru