Re: Wie ktoś co się dzieje między AC-X i PLIX ?

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz_at_nie-lubie-spamu.Janoszka.pl>
Data: Mon 02 Mar 2009 - 22:42:56 MET

Michal wrote:
> Czy przypadkiem nie zaczelo sie od tego, ze PL-IX zaczal o 4:00 w piatek
> rozglaszac kilka razy wieksza ilosc prefiksow niz normalnie?

Wiesz, jak ktoś ustawia niedorzecznie niski limit na prefiksy z
największego krajowego punktu wymiany ruchu, to się sam prosi o
problemy. Jak ktoś pomimo upomnień nie potrafi tego naprawić, to
znaczy, że nie powinno się z nim biznesów robić. Proste?

A tak btw - to ile tych prefiksów było w piątek o 4:00, a ile jest
"normalnie"? Ja jakoś nie widzę fluktuacji.

--
Grzegorz Janoszka