Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: andzio <andzio_spam_xl_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Feb 2009 - 13:19:16 MET

MM pisze:

> Właśnie trochę popytałem w okolicy i operatorzy jacyś są, tylko niestety
> nie za 100zł/Mbit przy 4Mbit (na razie tyle by wystarczyło, z możliwością
> dokupienia więcej za jakiś czas - a nie że wtedy będzie BMT jak w TP).
> A 250zł/Mbit z cyrografem na 2 lata to trochę słaby interes, zwłaszcza
> biorąc pod uwagę że niedługo Internet dla końcowych odbiorców może być
> "darmowy" (== płatny przymusowo z naszych podatków).

Kolejny co mysli ze rzad/uke/etc dolozy choc zlotowke do czegos darmowego.
Zalozenie w tej "calej darmowosci" jest jedno - cos za cos. GSM dostaje
przydzial pasma o ktore sie stara, ale czesc z niego ma wykorzystac do
free uslug.

Polecam w marcu przejechac sie na spotkanie w sprawe "darmowosci" i
posluchac, pozglaszac problemy, podyskutowac na ten temat.
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=168&news_id=3802&layout=3&page=text

--
Andrzej Banach