Iplus - k³opot z otwieraniem podstron na gazeta.pl

Autor: Piotr <competer1_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 08:56:39 MET

Witam. Nie jest to mo¿e jaki¶ megaproblem, ale chcia³bym znac przyczynê. Otó¿
na Samsungu NC10 pracujê ju¿ od grudnia. I nie mam pojêcia czemu po
bezbolesnym wej¶ciu na stronê g³ówn± GW, a nastêpnie klikniêciu
jakiegokolwiek linka z g³ównych wiadomo¶ci wyskakuje po krótkiej chwili b³±d.
Nie ma znaczenia czy jestem w tej chwili w Warszawie, Bia³ymstoku czy
Bia³owie¿y. Dzieje siê tak tylko gdy netbook pracuje na modemie. Gdy mam w
zasiêgu wifi wszystko jest ju¿ ok. ¯aden inny portal nie daje tylu b³êdów,
nawet strona TVN24, która teoretycznie ³aduje siê najd³u¿ej, nie sprawia
k³opotów. Odnoszê czasami wra¿enie, ¿e albo GW nie lubi Plusa, albo na
odwrót ;).

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/