Re: Spiskowa teoria transferowa ;)

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 20:15:22 MET

On Sun, 22 Feb 2009 13:35:00 +0100, "ttt" <tl6@nospamwp.pl> wrote:

>Hmmm..., a tak z ciekawosci zapytam - dlaczego?

bede miał taniej, wprawdzie z własnym odbiorem, ale mi jako
operatorowi to specjalnie nie przeszkadza, a napewno mniej niż
czekanie aż wielce szanowna &TP podciągnie światłowód i uruchomi
usługe

> Przykladowo 1600 zl netto za
>10Mbps (przy umowie na dwa lata na swietle) to wg Ciebie za duzo?

o prosze, jakiś postęp, wcześniej latały ceny powyżej 200zł za megabit
przy tym samym wolumenie, teraz już widzę 160

czyżby niewidzialna ręka konkurencji ?