Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 23:04:12 MET

> oczywiście ze ostatnia mila to największy koszt, ale i tak będzie taniej
niż
> każdy by kupił te łącza z osobna.

kwestia kontaktu (piwo z handlarzem), kontraktu (jak masz 24 miesiace do
zakonczenia umowy to zapomnij o lepszej cenie) oraz umiejetnosci
negocjacyjnych.

Nie powiesz mi, ze przez to ze jestes w takiej grupie tomasz taniej o 50%.
Cena jest cena i nie sadze zeby znizka byla znaczaca. No wiem kazdy grosz
sie liczy i napewno jest jakos tak lepiej. Ale ja np. oszczednosci szukalbym
zupelnie w innym miejscu (patrz BGP, peering itp.). Majac wieksze zasoby
masz wieksze mozliwosci.

A nawet jak mam 10 mega za powiedzmy 120 zeta i dostane znizke 10 zlotych za
mega to oszczedze 100 zeta ??? Szkoda czasu.

Icek