Re: [GW] Cud mniemany, czyli internet hula po ca����������

Autor: Asmodeusz <chris_at_tmp8.idx.tenwyraztnij.pl>
Data: Mon 16 Feb 2009 - 20:17:15 MET

Użytkownik andzio napisał:

> Niestety z tego co juz wiemy (po rozmowach iNET group w MSWIA) nie da
> sie tego przeskoczyc. Musi sie zakonczyc istniejacy nabor i dopiero w
> kolejnym mozna nowe kryteria zastosowac.

Hmm, co to znaczy że musi się skończyć? Skoro wiadomo że kryteria oceny
są trefne to w ogóle nie powinien się odbyć, a jeśli już musi to z
indywidualną oceną wniosków. Aż tak dużo ich nie wpływa. Unia nie
narzuca obowiązku stosowania żadnych mapek więc niech zrobią to bez mapki.
Zresztą, jeśli koniecznie muszą mieć jakąś mapkę to niech sobie wezmą tą
którą stosowali przy programie 4.3. Tam jakoś nie mieli problemu z
akceptowaniem wniosków więc pewnie mapki mieli dobre.

> Pomysl sobie co by sie stalo
> jakbys skladal wniosek i nagle Ci zmienili kryteria?

Znienacka by mi go nie odrzucili :) No z zaskoczenia chyba bym się upił
tak byłbym zszokowany.
A tak poważnie - co takiego by się stało? Wniosek by przeszedł zamiast
zostać odrzucony.
I ponawiam pytanie - jaki problem użyć mapek przygotowanych dla innych
programów? I tak powinny być te same dla wszystkich.

> Do czerwca jest
> klapa. Miejmy nadzieje ze po tym terminie bedzie dokladnie to czego
> oczekujemy.

Ja tam mam nadzieję że znajdzie się winny i odechce się następcom. I
myślę że przy takim "ciśnieniu" już obecne wnioski będą rozpatrywane
normalnie. To się raczej dobrze nie skończy jeśli całkiem jawnie odrzucą
wnioski nie mając ku temu podstaw. Oni też są kontrolowani z
rozdawnictwa, tu nie ma na szczęście samowolki.

> Ja osobiscie zaluje ze napisalem tego posta tu na polipie - bez niego
> rozmawialibysmy sobie spokojnie z ministerstwem - teraz te rozmowy moga
> byc troche utrudnione.

Ministerstwo to ma raczej nóż na gardle bo jeśli sprawa powędruje
pięterko wyżej to następnych pieniędzy nie dostaną _zanim_ nie zmienią
procedur na niekorupcjogenne.