Re: [GW] Cud mniemany, czyli internet hula po ca??????????

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 16 Feb 2009 - 16:30:48 MET

On Mon, 16 Feb 2009 14:29:40 +0100, Patryk W³os
<patryk.wlos@invalid.peel> wrote:

>Ja tam siê na sieciach nie znam, ale wydaje mi siê, ¿e za³o¿enie by³o
>takie, ¿e lepiej, aby nie skorzystali z programu niektórzy z tych, co
>powinni, ni¿ aby nadu¿ywali go pazerni operatorzy na terenach i w
>okoliczno¶ciach, w których dofinansowanie by im siê nie nale¿a³o.

pieni±dze ma budowe i rozbudowe sieci s± potrzebne praktycznie
wszêdzie, wiêc trudno tak naprawde znale¼æ miejsce, gdzie
dofinansowanie siê nie przyda, za¶ dotychczasowe zasady z których
wynika, ¿e skoro TP ma ¶wiat³owód w tym miejscu i jest w stanie go
wydzier¿awiæ w cenie 10k za kilometr, wiêc nie mo¿na dostaæ pieniêdzy
na budowe w³asnego jest absurdalne