Re: speedtest.net i moje spostrzezenia

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 12:37:33 MET

Icek pisze:

> - zle pokazuje jak masz router i zle polaczenie do routera (np. slabe radio)
> - zle pokazuje jak z internetu za routerem ktos korzysta
> - zle pokazuje jak np.w tle masz inna aplikacje korzystajaca z internetu
> - zle pokazuje jak masz obciazony komputer/procesor, brak pamieci
>
> to tak w skrocie. Chodzi o to, ze aby wynik byl wiarygodny trzeba spelnic
> mase warunkow.

tak. proponuję, żeby było "wiarygodnie":
1. podłączyć się na 2,4GHz tak dla zasady, żeby mieć kilkanście procent
strat do bazy, bo przecież radiówka jest cool i będzie _wiarygodnie_
2. no fakt - z mojego routera NIKT nie powinien korzystać, bo przecież
nie będzie _wiarygodnie_
3. no fakt - przecież mając np. pakiet 4Mbps i ssając z torrentów 3,5
Mbps to na testerze nadal powinno się pokazywać 4Mbps - wtedy byłoby
_wiarygodnie_
4. brak pamięci/obciążony procesor - no cóż. są pewnie strony dla Ciebie
specjalnie html-only - wtedy będzie _wiarygodnie_

Chłopie ! Puknij się w czoło. Warunki, które podajesz do spełnienia są
oczywiste !

Wojtek