Re: [ mallware doklejajacy zdalnie kod do stron ]

Autor: <apocalyptiq_at_gmail.com>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 12:10:36 MET

On Feb 14, 8:04 pm, "bboyr...@gmail.com" <bboyr...@gmail.com> wrote:

> Co masz na mysli?

Doszedłem do tego, że to coś jakoś wykrada hasła. Po zmienieniu hasła
i nie zapisaniu go u siebie w menegerze haseł, atak został
przeprowadzony na inne strony (do których hasło mam zapisane na
kompie), a na tą, gdzie zmieniłem hasło - nie. Siedzę na linuksie, a
na linuksa wirusów podobno nie ma... Te hasła zapisane też ma kumpel,
który siedzi na winxp, jak robił skan kompa, wykryło mu niby jakieś
trojany, może to u niego wykradało te hasła.