Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Łukasz Bromirski <toor_at_127.0.0.1>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 10:06:53 MET

On 2009-02-15 01:06, Krzysztof Halasa wrote:

> No, teoretycznie wystarczylyby "dwie" sieci Internet, jedna dla
> "bezpiecznych" i druga dla "tych drugich". Aczkolwiek przyznaje ze
> to wciaz byloby malo sensowne w praktyce.

Zaraz pojawiliby się tacy (ech Ci klienci, bez nich wszystko byłoby
w porządku), którzy chcieliby 'trochę' bezpieczeństwa:

"do GIMPa tak, do slashdota nie!"
"do botnetu z USA nie, do tego z Chin nie bo mi torrenciki słabo idą!"
"dzwonie żeby powiedzieć że rozwiązuje umowę!"
"krakersa?" (c) karp
"masaj!" (c) fenio

> Natomiast nalezy przypomniec, ze wyciecie w taki sposob wychodzacego
> portu SMTP jest jak najbardziej skalowalne i mozliwe do
> zrealizowania :-)

Na razie zysk z całkowitego wyrzucenia 'złych' jest chyba znacznie
większy. Rozdrabnianie się w 'detale' to pewnie coś o czym Rafał mówił
na PLNOGu jako 'przyszłość'.

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net