Re: [ mallware doklejajacy zdalnie kod do stron ]

Autor: <apocalyptiq_at_gmail.com>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 10:45:35 MET

On Feb 13, 9:34 pm, crazy bejbi <tego.adr...@nie.ma> wrote:

> to nie robi człowiek, tylko bot. niemniej poszukaj w logach serwera ftp.
> ja 100% masz połączenia, ze user sie zalogował, potem pobrał plik
> index.php i od razu go wgrał znowu. po czym się rozłączył :)
>
> Wojtek

Wczoraj, po ataku, zapisałem dokładną godzinę tegoż ataku (data
ostatniej modyfikacji zaatakowanych plików). Dzisiaj zajrzałem we
wczorajsze logi, i około tej godziny nikt nie wchodził na stronę.
Czyli to coś musi się przez FTP łączyć? Można gdzieś sprawdzić
historię logowań na FTP? W DirectAdminie mam tylko historię logowań na
DirectAdmina i logi. Są gdzieś w ogóle zapisywane IPy kompów (i
godziny) łączących się z FTP?