Re: [ mallware doklejajacy zdalnie kod do stron ]

Autor: <apocalyptiq_at_gmail.com>
Data: Fri 13 Feb 2009 - 18:36:01 MET

On Feb 13, 6:29 pm, crazy bejbi <tego.adr...@nie.ma> wrote:

> są klasyczne połączenia ftp
> najpierw pobranie pliku np. index.php a potem wgranie go znowu.
> czyli jak ci sie dokleja, to znaczy, że masz syfa na kompie, który
> wykrada loginy i hasła do ftp (np. z totalcommandera)
>
> najprościej zmienić hasło do ftp
>
> Wojtek

Hm, no jakby ktoś zdobył dostęp do ftp, to by się chyba nie bawił w
jakieś tam doklejanie kodu? :-) Ale faktycznie wszystkie hasła mam
zapisane na kompie - używam linuksa, i tu normalnie edytor tekstu
łączy mi się z serwerem, jeżeli chcę przeedytować jakiś plik :-) Ale w
jakiś sposób to coś mogłoby wykraść hasła? Musiałoby się chyba z moim
kompem połączyć?