Re: Level3 i Global Crossing

Autor: Komuch <komuch_at_{NOSPAM}gmail.com>
Data: Thu 12 Feb 2009 - 15:29:56 MET

Łukasz Bromirski pisze:

> Krzyśkowi pewnie chodziło o to, czy masz na sąsiadach
> 'send-community'. Tak BTW, sprawdziłbym też czy masz
> 'ip tcp path-mtu-discovery' ale to już bardziej optymalizacja niż
> działa/nie działa :)

Coś tak go o to podejrzewałem ;)

Tak, z sąsiadami dobrze żyję, wymieniamy się informacjami ;)
Pierwsze co zrobiłem, to sprawdziłem, czy aby na 100% jest opcja u
każdego włączona i jest.
Z problemem sobie poradziłem, sam dałem ciała... był mały błąd w mapie.
Już powinno być ok, jednak prependowanie do Level 3 sobie darowałem, bo
na tepsie nagle mi ruch skoczył.
Porzeźbię jeszcze troszkę, idealnie nie będzie, ale zawsze coś :)

BTW. Łukasz, do Ciebie dalej ze sprawą blackholingu ? bo potrzebuję
dodać jednego nowego ASa i zmodyfikować wpisy dotyczące innego (oba moje)

Pozdrawiam