Re: Cenzura ! ?

Autor: Piotr-X <haj_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 00:00:49 MET

Tomasz Kniaz wrote:

> Skad porownanie do &TP? Wykupili banery na TPB?

1. Jak już pisałem TPSA blokowało niektóre strony , można dyskutować o
przyczynach, ale fakt pozostaje faktem .
2. piratebay.org było w niektórych krajach formalnie blokowane, potem wygrywali
sprawy w sądach i znów ich odblokowywali .

Szczegółowo nieznałem sytyacji, dlatego zadałem pytanie na forum.

> [ciach]

> Czyli jak neo@tp nie dziala to wina echelona? ;)

Niewiem, ale skoro jesteś takim mądry to mi udowodnij, że ta ostatnia wpadka
TPSA ( mam nadzieje żę wiesz oczym mówię ) to był tylko przypadek !