Spiskowa teoria transferowa ;)

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 09:57:43 MET

W czasie luźnej "debaty" na ircu postawiłem tezę, że obecne zamieszanie
wywołane informacjami o tym, że Komisja Europejska szykuje w ścisłej
tajemnicy projekt regulacji prawnych które mają doprowadzić do sytuacji
takiej, że operator telekomunikacyjny będzie zobowiązany od odcinania
Internetu tym Klientom, którzy naruszają prawa autorskie . postawiłem
tezę, że jest to tylko drobny element układanki, która w perspektywie
kilku następnych lat ma doprowadzić do tego, że telekomy będą za dostęp
do Internetu kasować per transfer a tymi opłatami dzielić się będą z tzw
"Tfórcami".

Postawiłem też hipotezę, że gdyby ZAIKS dostawał za każde przesłane do
Klienta TPNETU 10GB 1 zł to uzbierana z tego kwota przekroczyłaby
wielokrotnie to co dostają teraz i co za tym idzie to właśnie
przedstawiciele ZAIKS-u klaskali by uszami żeby tylko reklamować wśród
użytkowników p2p ;) Wyobraźnia już podpowiada mi logo "aproved by ZAIKS"
w The Pirate Bay... ;P

I tu pytanie . jaki ruch miesięcznie generują Klienci TPNETU? ;)

j.