Re: Cenzura ! ?

Autor: Piotr-X <haj_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 23:43:14 MET

Jacek Sołtysik wrote:

> cóż za spiskowe teorie ROTFL
> raz działa, raz nie a czasami wyświetla Could not connect to caching server

A ostatnia wpadka TPSA to też była teoria co ?
Oczywiście można powiedzieć, że coś im nie wyszło że ... ale można równie dobrze
że po prostu testowali nie system tylko jak zareagują na to abonęci ,
tymbardziej że lista zablokowanych wtedy stron była nieco dziwna , i znalazły
się tam adresy które w żaden sposób niepowinny się tam znaleźć i nie mówię
tylko o gimp.org .

I z łaski swojej przestań się wyśmiewać z teorii spiskowych, bo może się okazać
że to one się z ciebie wyśmiewają .