Re: Dialup z callbackiem - istnieje jeszcze?

Autor: Piotr Auksztulewicz <wyciep.to_at_hasiok.net>
Data: Wed 28 Jan 2009 - 14:23:08 MET

Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> wrote:
> A może po prostu kupić najprostszy telefon motoroli za 50zł, a do niego
> starter iPlus Simdata (20zł)? Skoro boli Cię cena impulsu, to pewnie masz
> zamiar sporo używać - więc może ta opcja będzie korzystniejsza...

Dostęp po GSM to jest plan B. Na miesiąc czy dwa inwestycja może być
niezbyt opłacalna. Modem i linię mam. Jeśli się callbacka nie uda
znaleźć, to pewnie zostanę przy dialupie bez callbacka, ale może
zdecyduję się też na GSM, jeszcze nie zrobiłem dokładniejszego
oszacowania kosztĂłw.

--
Piotr Auksztulewicz                                    imie@nazwisko.net